UČESTALA PITANJA
Za bilo kakve upite stojimo Vam na raspolaganju i slobodno nas kontaktirajte putem forme za kontakt. Odgovoriti ćemo Vam u najkraćem mogućem roku.
DRACO svojim kupcima omogućuje zamjenu nekorištene i neoštećene robe kupljene u webshopu unutar 30 dana od trenutka preuzimanja robe. Reklamaciju pošiljke oštećene pri transportu do navedene adrese, obavezno je prijaviti u roku od 5 dana od preuzimanja pošiljke. Potrebno je poslati fotografije oštećenog proizvoda na e-mail: info@dracostore.hr te kratki opis oštećenja i broj narudžbe.
Odabirom “Uplata po ponudi” (uplata kupca na DRACO žiroračun) kao načina plaćanja dobiti ćete potvrdu narudžbe sa podacima o plaćanju Vaše narudžbe. Narudžba kreirana odabirom plaćanja „bankovna ponuda“ vrijedi kao ponuda koja traje 3 dana od dana kreiranja narudžbe. Po izvršenju Vaše uplate potrebno je 1-2 radna dana (ponedjeljak-petak) kako bi uplata bila vidljiva, nakon čega će roba biti zapakirana i otpremljena na dostavu.
+385 21 340 820
kontakt@dracostore.hr