UČESTALA PITANJA

Za bilo kakve upite stojimo Vam na raspolaganju i slobodno nas kontaktirajte putem forme za kontakt. Odgovoriti ćemo Vam u najkraćem mogućem roku.

DRACO svojim kupcima omogućuje zamjenu nekorištene i neoštećene robe kupljene u webshopu unutar 30 dana od trenutka preuzimanja robe. Reklamaciju pošiljke oštećene pri transportu do navedene adrese, obavezno je prijaviti u roku od 5 dana od preuzimanja pošiljke. Potrebno je poslati fotografije oštećenog proizvoda na e-mail: info@dracostore.hr te kratki opis oštećenja i broj narudžbe.

Odabirom “Uplata po ponudi” (uplata kupca na DRACO žiroračun) kao načina plaćanja dobiti ćete potvrdu narudžbe sa podacima o plaćanju Vaše narudžbe. Narudžba kreirana odabirom plaćanja „bankovna ponuda“ vrijedi kao ponuda koja traje 3 dana od dana kreiranja narudžbe. Po izvršenju Vaše uplate potrebno je 1-2 radna dana (ponedjeljak-petak) kako bi uplata bila vidljiva, nakon čega će roba biti zapakirana i otpremljena na dostavu.

+385 21 340 820

kontakt@dracostore.hr

Neuspješno! Pokušajte ponovo.
Uspješno ste se poslali kontakt formu.


Popunite obrazac u nastavku kako biste se predbilježili na naše novosti.

The SMS field must contain between 6 and 19 digits and include the country code without using +/0 (e.g. 1xxxxxxxxxx for the United States)
?

ovdje možete priložiti i vašu datoteku.