UČESTALA PITANJA

Uvijek se, i u bilo kojem trenutku, možete javiti našim stručnjacima putem maila na kontakt@dracostore.hr ili telefonskim pozivom na +385 21 340 820. Rado ćemo vam pomoći pronaći najbolje rješenje za vaš problem, saznati dodatne informacije o proizvodima ili jednostavno dovršiti kupnju.

DRACO svojim kupcima omogućuje zamjenu nekorištene i neoštećene robe kupljene u webshopu unutar 30 dana od trenutka preuzimanja robe. Reklamaciju pošiljke oštećene pri transportu do navedene adrese, obavezno je prijaviti u roku od 5 dana od preuzimanja pošiljke. Potrebno je poslati fotografije oštećenog proizvoda na e-mail: info@dracostore.hr te kratki opis oštećenja i broj narudžbe.

Odabirom “Uplata po ponudi” (uplata kupca na DRACO žiroračun) kao načina plaćanja dobiti ćete potvrdu narudžbe sa podacima o plaćanju Vaše narudžbe. Narudžba kreirana odabirom plaćanja „bankovna ponuda“ vrijedi kao ponuda koja traje 3 dana od dana kreiranja narudžbe. Po izvršenju Vaše uplate potrebno je 1-2 radna dana (ponedjeljak-petak) kako bi uplata bila vidljiva, nakon čega će roba biti zapakirana i otpremljena na dostavu.

+385 21 340 820

kontakt@dracostore.hr

OBRATITE NAM SE SA POVJERENJEM!
Kontaktirajte nas!
Pročitao/la sam i slažem se s uvjetima korištenja i odredbama web-stranice. Vaši osobni podaci bit će korišteni za obradu vaše narudžbe, podršku vašem iskustvu na ovoj web stranici i za druge svrhe opisane u našim pravilima privatnosti.